▶ İZAHINI YAP YENİ ŞİİR VİDEOSU

İZAHINI YAP YENİ ŞİİR VİDEOSU







İZAHINI YAP

Şah bile sevgiye kul köle iken
Var olmaz şeylerin hesabını yap.
Ölüm gibi mutlak bir gerçek var iken
Hayâsız tavrının izahını yap

Oldum olası benden kaçıp durursun
Bu bitişin bir kez izahını yap
Saç ekmeği gibi dönüp durursun
Maya sız tavrı’nın izahını yap

Kim demiş ki sevgi Kaf’ta efsane
Sen çırpınışımın mizahını yap
Başka söz bilmem ki ben aciz hane
Kaygısız tavrının izahını yap


İstenmiyorsun

Yalan aşkın içinmi dil döküyorsun
Kemküm etme suçunu sen biliyorsun
Ne yazıkki güzelim aldanıyorsun
Bu defa ben değil sen gidiyorsun

Gururun yokmu senin istenmiyorsun
Artık eskisi gibi özlenmiyorsun
Bu naz bu kapris ile çekilmiyorsun
B u defa ben değil sen gidiyorsun

Sen beni bir an önce unutmaya bak
Kül oldum yeterince başka can yak
Düşüdün eğilince yeni maske tak
Bu defa ben değil sen gidiyorsun