YAĞ YAKAN ÇORBA

YAĞ YAKAN ÇORBA

Kiloları ile başı dertte olanlar. Su içsem yarıyor diyorsanız. Bu yazı dizimde sizlere kilo vermenize yardımcı olan yağ yakıcı lahana çorbasından bahsedeceğim. Çok kez duymuşsunuz lahana çorbası zayıflatır diye. Peki etkili sonuç almak için lahana çorbasını nasıl yapmalıyız nasıl içmeliyiz. Şimdi bunları konuşacağız  hep birlikte


Öncelikle Yağ Yakıcı Çorba olarak bilinen  lahana çorbası için hangi malzemeler gerekli?. Ben evde bir orta boy lahana kullanıyorum. Maksimumum üç günde tüketebiliyor-um. 5 adet orta boy soğan,bir demet maydanoz, 54 adet orta boy  domates tat versin diye iki diş sarımsak ve 4 adet acı sivri biber . Tüm bu saydığım malzemeleri kesip tencereye koyuyoruz tencerenin büyüklüğüne göre bir buçuk litreye yakın su koyuyorum. Kaynamaya bırakıyorum.




Kaynadıktan sonra ılınmaya yakın bir sıcaklıkta iken blendırdan geçiriyorum. Böylece içimi  yağ yakıcı çorbamızın içimi çok daha kolay oluyor. isteyen süzdürerek içebiliyor. Tüketimde sınır yok. En fazla bir hafta tüketilmesi önerilmekte. Yemeklerden önce içildiğinde tokluk veriyor. Ayrıca bir diyete gerek yok. Bu çorbayı içerken şeker un ve tuzdan uzak durmanız yeterli olacaktır.

DİLEK SOYAK